Hindamine Avaleht Õppetöö Hindamine Kinnitatud Tallinna Tehnikagümnaasiumi direktori 31.08.2021 käskkirjaga nr 11/1-2 Jõustub 02.09.2021 Hindamise korraldus Tallinna Tehnikagümnaasiumis...
Õpilaste arengu ja õppimise toetamise ja hindamise korraldus Avaleht Dokumendid Õpilaste arengu ja õppimise toetamise ja hindamise korraldus Õpilaste arengu ja õppimise toetamise ja hindamise korraldus (Hindamine)
Lapse arengu hindamise sisu ja korraldus Avaleht Lapse arengu hindamise sisu ja korraldus Lapse arengu hindamine on osa igapäevasest õppe- ja kasvatusprotsessist. Pedagoogid viivad vaatlusi läbi kindla plaani alusel, mis koostatakse...
Lapse arengu hindamise põhimõtted ja korraldus Avaleht Info lapsevanemale Õppetöö info Lapse arengu hindamise põhimõtted ja korraldus Lapse arengu jälgimise põhimõtted ja korraldus Tallinna Rukkilille Lasteaias Lapse arengu analüüsimine ja jälgimine on oluline lapse eripära...
Lapse arengu hindamise korraldus Tihase lasteaias Avaleht Lapsevanemale Õppetöö Lapse arengu hindamise korraldus Tihase lasteaias 1. Lapse edenemise näitajaks on tema areng, selle kohta annab rühmaõpetaja vanemale kogu õppeperioodi vältel pidevalt suulist tagasisidet. 2. Laste...
Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmised Avaleht Keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmised Detailplaneeringute keskkonnamõju strateegiliste hindamiste algatamata jätmise otsused sisalduvad detailplaneeringute koostamise algatamise...
Lapse arengu analüüsimise ja hindamise põhimõtted ja korraldus Avaleht Laps käib lasteaias Õppe- ja kasvatustegevus Lapse arengu analüüsimise ja hindamise põhimõtted ja korraldus Lapse arengu analüüsimine ja hindamine on oluline lapse eripära mõistmiseks, erivajaduste väljaselgitamiseks, positiivse enesehinnangu ja arengu...
MH korraldus Avaleht MH korraldus Mustamäe Huvikooli põhimäärus Mustamäe Huvikool i sisehindamise aruanne Mustamäe Huvikool i kodukord Mustamäe Huvikool i tunnustamise kord Mustamäe...
Õppetöö korraldus Avaleht Lapsevanemale Õppetegevus Õppetöö korraldus Lasteaias toimub õppimine mänguliste tegevuste kaudu lähtuvalt õppe- ja kasvatusvaldkondade eesmärkidest, sisust ning õppe- ja kasvatustegevuse...