Teid kutsume nüüd looma ja vahvat lauamängu meile tooma! Kus robotid on nuppudeks ja lapsed mängu loojateks. Kultuur ja keel, et selgeks saaks siin robotid meid aitavad.
Kullatriinude rühm osaleb 2023/2024 õppeaastal rahvusvahelises projektis „Say Hello to the World“. Täna toimus teine videokohtumine uute sõpradega Sloveeniast.
Jaanuaris korraldas Tallinna Kullatera Lasteaed koostöös Tallinna Haridusametiga Keele ja kultuuri teema-aasta raames nutikate mängude konkursi „Robotitega Eestist ümber maailma“.
Ritsikate rühm võtab õpetajate Merili Graubergi, Anžela Puu-Klaureni ja projektijuhi Kärt Tageli eestvedamisel osa eTwinningu projektist „Winter experiments and colors“ – „Talve eksperimendid ja värvid“.
2023/2024. õppeaastast alates korraldab Tervisekassa suutervist edendav projekt Suukool kõikides lasteaedades üle Eesti igapäevast juhendatud hambapesu, mille eesmärgiks on parandada laste hammaste tervist ja tõsta suutervisealast teadlikkust. Alates oktoobrist on Liblikate rühma lapsed projektist osa võtnud ja rõõmsalt hambaid pesnud.
Täna, 29.veebruaril, toimus moodsa õppimise haridusfestival iduEDU, mis kandis see aasta pealkirja „Digisillad mitmekultuurses hariduses“. Tallinna Kullatera lasteaiast jagasid parimaid kogemusi töötoas „Robotitega Eestist ümber maailma“ õpetajad Mairi Perman, Merili Grauberg, Signe Liblikmann ja Merit Habe ning Insplay stendis õppealajuhataja Jana Süving.
Ritsikate rühm võttis osa eTwinningu projektist „Winter experiments and colors“, kus lumi, vesi, jää ja värvid said kokku erinevates tegevustes ja katsetes.
Kullatriinude rühm osaleb 2023/2024 õppeaastal rahvusvahelises projektis „Say Hello to the World“. Täna toimus kolmas videokohtumine sõpradega Sloveeniast, „Osnovna šola Štore“ 1.b klassist.
Tallinna Kullatera Lasteaed toetab Norra Erasmus+ projekti "Child Care Training for a New Europe" 2021-1-NO01-KA121-VET-000011454. 24.aprillil saabus Kullatera lasteaeda Norra väikesest külast nimega Eivindvik praktikant Emma Karoline Rutledal. Emma Karoline vaatleb, õpib ja tegutseb lastega meie lasteaias kokku kolm nädalat. Praktika eesmärgiks on suurendada praktikandi kultuuriteadlikkust, õppida lahendama keelebarjäärist tulenevaid probleeme ja seejuures saada kompetentsemaks multikultuursete lastega tegelemisel.