Tallinna Kullatera Lasteaia #EduInnoLab innovatsioonilabor ehk Roboaed sai veebruaris 5-aastaseks. Sünnipäeva tähistamiseks toimus Kullatera Lasteaias palju erinevaid tegevusi, üritusi ja külastusi.
Tallinna Kultuuri- ja Spordiamet koostöös Tallinna Haridusametiga kutsus kõiki Tallinna lasteaedu osalema 23.novembril kell 8-9 toimuval ülelinnalisel spordihommikul ning koolidele ja lasteaedadele mõeldud „Spordiminuti“ suures väljakutses!
Tallinna Linnavolikogu määruses "Koolieelsete munitsipaallasteasutuste kulude vanemate poolt kaetava osa määr" tehti muudatusi teise või enama lasteasutuses käiva lapse kohatasu vabastamise tingimustes.
Täna, 29.veebruaril, toimus moodsa õppimise haridusfestival iduEDU, mis kandis see aasta pealkirja „Digisillad mitmekultuurses hariduses“. Tallinna Kullatera lasteaiast jagasid parimaid kogemusi töötoas „Robotitega Eestist ümber maailma“ õpetajad Mairi Perman, Merili Grauberg, Signe Liblikmann ja Merit Habe ning Insplay stendis õppealajuhataja Jana Süving.
Täna toimus Tallinna Kiisa Lasteaias traditsiooniline kabeturniir, millest võtsid osa Kullatera Lasteaiast Aasalillede, Kullatriinude ja Kullapaide rühma kabetajad.
Kullatera lasteaed võttis vastu väljakutse ja alustas koostööd ESF+ projekti nr 2021-2027.4.07.23-0005 „Eri keele- ja kultuuritaustaga inimeste ning tagasipöördujate tööturul konkurentsivõimet toetavad tegevused“ alategevus nr 3.3.4.1 „Tööjõulähetusprogrammi pakkumine keeleõppe eesmärgil“ „Keeleõppe eesmärgil töölähetuste korraldamine avaliku sektori eri keele- ja kultuuritaustaga töötajatele“.
Tallinna Kullatera Lasteaed toetab Norra Erasmus+ projekti "Child Care Training for a New Europe" 2021-1-NO01-KA121-VET-000011454. 24.aprillil saabus Kullatera lasteaeda Norra väikesest külast nimega Eivindvik praktikant Emma Karoline Rutledal. Emma Karoline vaatleb, õpib ja tegutseb lastega meie lasteaias kokku kolm nädalat. Praktika eesmärgiks on suurendada praktikandi kultuuriteadlikkust, õppida lahendama keelebarjäärist tulenevaid probleeme ja seejuures saada kompetentsemaks multikultuursete lastega tegelemisel.